Een afwisseling van stad en land

18 juli 2016 - Bunnik, Nederland

Nederland is mooi, zeker ook in de omgeving van de jaagpaden langs de Oude en Kromme Rijn. Maar in de grotere en kleinere steden is de route soms lastig te vinden en leidt dan ook nog door nieuwbouwwijken ( Leiden, Vechten, De Meern) of langs industrie. En als je dan door Woerden fietst en bedrijfsnamen tegenkomt van Treur en Triest, dan denk je: kan het een beetje positiever?
Maar niet getreurd: ik ben met de wind in de rug langs prachtige oevers gefietst ( ditmaal in totaal 95 km en daarmee de eerste 1000 km op m'n nieuwe fiets), mooie huizen en boerderijen, veel Romeins erfgoed gezien, ook nog even een bezoekje gebracht aan het Oudheidkundig museum te Leiden, en dat alles met prachtig weer dus ik mag niet mopperen. Nu met m'n rooie kop in Bunnik met uitzicht op de Kromme Rijn bij lieve mensen (dikke zeventigers) bij wie ik meteen een biertje kreeg aangeboden. Straks nog maar even een mooie avondwandeling maken!

1. Annemariebankersen:
    18 juli 2016
    Goh Frank wat een mooie reis maak je! Wat een ondernemende broer(s) heb ik!!